Parodie na reklamu

Když vám nedávno přišel domů jeden reklamní nabídkový katalog se vzorky, tak jste se musel od plic zasmát. Něco tak neprofesionálního už jste dlouho neviděl, a to můžete říct upřímně, neboť vy sám jste člověkem z branže, takže takovou věc umíte dobře posoudit. Zkrátka vám nejde na rozum, jak si někdo může myslet, že své potenciální zákazníky osloví ke koupi něčeho, co jim do schránky přijde odrané jako hadr, bez avizovaných bonusů, které cestou rozkradli roznašeči distribuční společnosti a ve stavu, kdy se zboží hodí hodit přímo do koše, spíš než si ho položit na svůj stůl.

Pouze pro hloupé zákazníky

Vždyť když někdo nemá peníze nebo vůli ani na to, aby jeho nabízenou tiskovinu kryla igelitová obálka , tak přeci nemůže očekávat, že ty peníze získá od lidí, kteří by se měli stát jeho zákazníky. Jediné, čeho tím do budoucna dosáhne je to, že si tak udělá špatnou reklamu, a i kdyby podruhé své reklamní tiskoviny rozesílal ve zlaté schránce, tak už nikdo tak hloupý nebude, aby si od takové společnosti nějaké zboží objednal. Takže peníze vložené do podobné reklamy jsou vyloženě vyhozené z okna.

Parodie na reklamu
5 (100%)1
fa-970x250.jpg
Post Tagged with

Comments are closed.